Digital fever : taming the big business of disinformation

Bibliographische Detailangaben

Titel
Digital fever taming the big business of disinformation
verantwortlich
Pörksen, Bernhard (VerfasserIn); Koeck, Alison Rosemary (ÜbersetzerIn); Koeck, Wolfram Karl (ÜbersetzerIn)
veröffentlicht
Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2022
Erscheinungsjahr
2022
Medientyp
E-Book
Datenquelle
British National Bibliography
Tags
Tag hinzufügen

Zugang

Für diesen Titel können wir derzeit leider keine weiteren Informationen zur Verfügbarkeit bereitstellen.

Inhaltsangabe:
  • Chapter One - The Crisis of Truth: or the suspicion of manipulation.- Chapter Two - The Crisis of Discourse: or the diminishing of the gatekeepers.- Chapter Three - The Crisis of Authority: or the pains of visibility.- Chapter Four - The Crisis of Cosiness: or the collapse of contexts.- Chapter Five - The Crisis of Reputation: or the omnipresence of scandals.- Chapter Six - The Tangible Utopia of an Editorial Society.