Dismantling deficit thinking in academic libraries : theory, reflection, and action
Bibliographische Detailangaben
- Titel
- Dismantling deficit thinking in academic libraries theory, reflection, and action
- verantwortlich
- ; ;
- veröffentlicht
- Erscheinungsjahr
- 2021
- Medientyp
- Buch
- Datenquelle
- British Library Catalogue
- Tags
- Tag hinzufügen
Zugang
Weitere Informationen sehen Sie, wenn Sie angemeldet sind. Noch keinen Account? Jetzt registrieren.
- Details Klicken Sie hier, um den Inhalt der Registerkarte zu laden.
- Standorte Klicken Sie hier, um den Inhalt der Registerkarte zu laden.
- Inhaltsangabe Klicken Sie hier, um den Inhalt der Registerkarte zu laden.
- Internformat Klicken Sie hier, um den Inhalt der Registerkarte zu laden.
Inhaltsangabe:
- Section 1. Deficit Thinking in Higher Education
- Perspectives from the Field : Challenges to Dismantling Deficit Thinking
- Section 2. Pedagogies and Principles that Dismantle Deficit Thinking
- Perspectives from the Field : Incorporating Anti-deficit Principles and Mindsets into Practice
- Section 3. Strategies for Dismantling Deficit Thinking
- Perspectives from the Field : What We Are Inspired By
- Conclusion : A Call to Action
- Perspectives from the Field : Advice for Educators
- Appendix : Reflective Inventory.